Odink-in-Zuid-Afrika.reismee.nl

valley huisje

Door Aart

28 juli 2015

Vanmorgen ben ik om 7 uur opgestaan, omdat ik samen met Wout en mijn vader de ruiten willen repareren van het huisje dat de Hardenberg groep in 2010 heeft gebouwd. 4 ruiten zijn er stuk. Er gingen 2 mensen van GGA mee, een chauffeur en Sbo Jilla. Omdat de maten al eerder waren opgenomen, gingen we direct naar de Buildt It (een soort Gamma, maar dan kleiner). De maten werden doorgegeven, en het glas werd apart voor ons gesneden. Aangekomen bij het huisje, pasten de ruiten niet, niemand had een rolmaat bij zich, Sbo had een kennis in de Valley, daar dus maar heen gereden. Rolmaat opgehaald, opnieuw de maten opgenomen, weer naar de Build It, ruiten kleiner gemaakt, en weer terug naar de Valley. Sbo en papa hebben de ruiten geplaatst en met stopverf vastgezet. De jongen van het huis had de oude ruiten al verwijderd, en de ramen schoongemaakt. Daarna de rolmaat weer teruggebracht, en naar GGA.

Weer terug op GGA, kwam Katie met haar dochter bij ons op bezoek, het mutsje wat wij voor haar haden gekocht , hebben we aan haar gegeven. Zij vond het geweldig. Met Katie hebben we een aantal filmpjes gekeken van 2010 en 2011. Dat vond ze heel leuk, vooral om te zien dat haar broertje Chummy, en onze jongens zo waren gegroeid.

Het avondeten en de avond hebben wij doorgebracht bij Heather en Patrick. Was heel gezellig. Heather en Patrick hadden die dag een bronzen beeld van Patrick verkocht, en de klant wou nog meer werk van Patrick zien.

Morgen de laatse dag, dan alweer terug naar huis.