Odink-in-Zuid-Afrika.reismee.nl

Afscheid en reis naar huis

Door: Gert en Henriëtte

Tja... aan alles komt een eind, ook aan deze vakantie. De koffers zijn gepakt, nog een laatste maaltijd bij Heather, ze gaat nl. pannekoeken maken, en dan naar huis toe.

De pannekoeken waren heerlijk, ook de saus die zelf gemaakt is van geraspte appels met suiker en kaneel, en een beetje citroen.

Om 14.00 uur wordt de bus klaargezet, met de aanhanger voor de koffers. Skombuzo, Zwah, Nonto, Nozipho, Freddie en mama Tarra gaan mee om ons uit te zwaaien bij de luchthaven. Maar voordat wij vertrekken worden we door Heather bedankt voor ons bezoek, en gaan de zulu's nog voor ons zingen. Daarna is tijd tijd om afscheid te nemen, wat gepaard gaat met wat traantjes.

Ondeweg naar de luchthaven is het gezellig in de bus. Mama Tara wordt onderweg in Durban afgezet om famillie te bezoeken.

Op de luchthaven worden we door de zulu's geholpen om de koffers op een karretje te zetten, en nemen we afscheid.

De terugreis verloopt goed. In Dubai een aantal uren gewacht, waarna we in de Airbus 380 -800 stappen om naar Dusseldorf te gaan.

Daar werden we opgewacht door Wim en Gerda, en de chauffeur voor onze jongens, die speciaal naar Dusseldorf was gekomen om hen naar huis te brengen. Bedankt ome Hans, voor de snelle en goed verzorgde terugreis.

Wij als ouders kwmanen wat later met Wim en Gerda thuis.

Hopelijk hebben jullie allen genoten van de verhalen. Dit is ons laatste reisverslag van een geweldige vakantie in Zuid Afrika.

Voor foto en wat filmpjes zijn jullie van harte welkom bij ons thuis.

Hans

Die jongens zijn niet bang te krijgen ????

arjan en ingrid

Fijn te lezen dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen. We komen zeker een langs om de foto's te bekijken. Zullen er vast niet zo veel zijn.........